dimecres, 14 de novembre del 2007


Hola a tots i a totes.

Com és lo meu primer dia encara no tinc gaire practica.

Així que aquí teniu una foto meva perquè sapigeu qui sóc.

Os contaré una mica com sóc i les coses que m'agraden.

Sóc una persona molt alegre, m'agrade molt riure i passar temps amb els amics.
Sóc una noia de 14 anys però per poc temps. Ja que dintre de dos setmanes i mitja és lo meu cumpleanys.

Tinc una germana que es diu Laia que m'estimo en bojeria.
Una mare que es diu Joaquima la qual m'estimo moltisim. Sense ella no se que faira.

Un pare que es diu Joan Carles que sempre el tinc pel que necessito i que també m'estimo moltisim.

I com que els meus pares estan separats tinc un segon pare al que m'estimo molt i que gràcies a ell la meva mare avui en dia pot ser molt feliç i jo també.

Per tant tinc tres families: la de per part del meu pare, la familia de "La Nou de Gaia", la familia de "La Riera" i la familia "de Flix" (mai m'hagés pogut imaginar que trobaria unes persones tan maques com elles).


Els meus animals preferits son los cavalls. La pelicula que m'agrade més és la de "Un paseo para recordar". Ja que és una pelicula que trenca tots els esquemes sobre les películes. Perquè es una película que no és com totes que acabe bé, no, per desgracia no acabe gens bé. També t'ensenya un amor verdader. Com ell ho fa tot per ella.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Elia!
Benvinguda al mon del blog. M'agrada molt el teu ewcrit i les coses tan boniques que hi poses. aniré entrnat al teu blog i t'afegiré des del meu.
Una abraçada!!!

Anònim ha dit...

Hola Elia!!
no se que dir-te, però estic molt contenta de que expliquis les coses de la teva vida i de lo que nos ha passat juntes ja que la separació et va fe ser més gran de cop. Però el teu pare i jo no estem junts, però si que estem para tu i la teva germana per lo que tu necessitis. Enric també vol lo millor para tu i la teva germana. Jo sé que el teu cor és molt gran. I dir-te que si, que lo millor de la separació ha sigut la família nova de Flix,que son tots famtastics .
Un petonet!!!

eva_yam ha dit...

Holsssssss Elia!!!

Felicitats pel bloc!! t'ha quedat molt guapo!!

Estic contenta perquè m'has fet cas i ara ja casi tots tenim blocs! jejejeje al final ens direm "la família dels blocs" jejejee

bé, i sobre l'article que dir-te!!! és molt maco i molt dolç, com tu!! ("un poco pelotilla") jejejeje

però parlant en serio dir-te que per ntres. també et sentim una més de la família i espero i desitjo que sigui per molts anys!!

la teva tieta "política" que t'estima!!
muaaaaaaaaa muaaaaaaaaaa

P.D.: i a veure si t'animes i poses moltíssimes coses!!

un petonàsssssssss

Maria José ha dit...

Hola Elia!
M'ha agradat molt el que has posat al teu bloc, anima't i escriu força coses, jo t'aniré visitant.

Anònim ha dit...

wpeta[!]


aixi k tens blog...i n mu avies dit ¬¬
ia te vale :P

jeje ps res maca^^ aQi x tot, si??

i ps..ara mestas fent una por:S aix mareee..k faras ja.. XD


//tadoruuu (K)

,,eli___

elia ha dit...

Hola Eva!!!
M’alegro de que t’agradi. Perdo per tardar tan en contestar però entre que no sàvia com feu cosses de principiants i entre els estudis i tot no he tingut temps. A per cert la pel•lícula si que la tinc, le vist un centenar de vegades ja te la deixaré.
petonets.

elia ha dit...

Hola Maria José!!!
A mi també m’agrada’t molt lo teu bolc. Ja manaire passant i te deixaré comentaris. Perdo si tardo molt però los estudis m’ocupen molt de temps i sortir en los amics també. A perdo si he fet alguna falta i m’agradaria que meu diguis
Petons!!