dimecres, 5 de desembre del 2007

Els meus millors amics!!




Hola a tothom!!!

Després de molt de temps avui perfir publico un escrit.
Avui va dedicat a Eli i a Edgar. Dos persones a les que aprecio molt. Potser tindria de fer-ho d’algun membre de la família, però així no tindré de preocupar-me per qui fer-ho primer. Podria dir moltes coses d’ells dos, però crec que no acabaria mai. Així que diré lo més essencial. Començaré per Eli la millor amiga que he tingut mai. És un noia que t’ajuda sempre que li demanis, que la tens per tot, tan per lo bo, com per lo dolent. Sempre ha estat amb mi i m’ha ajudat en tot. Os contaré com ens vam conèixer. Va ser a crèdit de síntesis al Mont Sant. Tot va ser per que jo, en teoria, tenia de dormir amb les meves amigues: Elena, les bessones, Maria... Però claró com que després de caminar més de 8 km no tenia de ganes d’estar tota la nit desperta, doncs vaig decidir que me buscaria una altra tenda on dormir. Així que vaig anar a contar-li a unes amigues de la meva classe i entre elles estava Eli, que es va oferir per anar a dormir a una tenda que havia sobrat. I a partir d’aquest dia, som molt i molt amigues.
Edgar doncs... dir que és lo meu millor amic, que hem passat moltes coses junts, tan bones com dolentes. Que sempre m’ha ajudat en tot. I que és una persona que tinguis el problema que tinguis, sempre sap trobar una solució. I lo més important de tot, és que m’aguanta tal i com soc ( lo que diria Enric i la meva mare) que si me coneixeu, sabreu que soc una mica pesada de tant en quant, soc pesada en el sentit de que el faig emprenyar molt... i claró ell a mi també.















2 comentaris:

Anònim ha dit...

wpeta[!]

moltes gràcies per "dedicar-me"el blog. Jo crec que tu també ets una persona tal com cal, que sempre la tens al teu costat per tot el que et faigui falta,t'ajuda, t'aconsella......bufff...no acabaria mai. Sol dir-te que per qualsevol cosa que necessitis aqui tens una amiga ;)
Com ens vam conèixer, buff...ja ho has explicat tu..pero d'allí va sorgir la nostra amistat així es que MAI olvidare aquells dies tan genials! Merci per tot.

eli[.nd]elia
{per sempre}

,,eli___ =)

eva_yam ha dit...

holesssssss!! molt maca la descripció dels teus amics!!

Amb poques paraules ho dius tot!!
M'alegro que tinguis bons amics!! Un bon amic t'accepta tal com ets i t'ajuda amb tot, sobretot amb els mals moments!! (als bons moments, tothom és bo!!)

Un petonàsssssssss